اخطار به تعاونی‏های مسکن مهر
مسکن مهر 35 منطقه 4
اخبار مسکن مهر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تغییر در نوع قرارداد تعاونی‏های مسکن مهر ناتوان از تکمیل سهم آورده در این استان خبر داد.

 

احمد لطفی‏نژاد اظهار داشت: این اقدام در راستای تسریع در پروژه‏های مسکن مهر استان تهران انجام می‏شود. وی ادامه داد: در جریان اجرای طرح مسکن مهر، برخی شرکت‏های تعاونی وارد شده به گود خانه‏سازی گاه در پرداخت سهم آورده متقاضیان با مشکلاتی مواجه می‏شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، دیرکرد در تامین اعتبارات مالی را به زیان طرح‏های در دست احداث خواند. لطفی‏نژاد تصریح کرد: از این رو، مجموعه اداره‏کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با همکاری وزارت راه و شهرسازی نسبت به مبادله تفاهمنامه‏ای مهم اقدام کرد. وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهمنامه، قراردادهای دوجانبه تعاونی‏های طرح‏های مسکن مهر به قراردادهای سه‏جانبه تبدیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: با این تغییر در شیوه قرارداد بانک عامل، وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار مجری طرح با همکاری و تعامل با یکدیگر پروژه‏های مسکن مهر را به پایان می‏رسانند. لطفی‏نژاد ادامه داد: این تغییر در شیوه قرارداد کمک بزرگی به تعاونی‏های ناتوان از تکمیل سهم آورده مسکن مهر شمرده می‏شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط احسان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1